Oddychanie Pijawki

Pijawka porusza się za pomocą swojego oddychania. Jest tak silna, że potrafi podnieść swoim ciałem więcej niż sto razy więcej niż własna waga. Pijawka nigdy nie wydycha – tylko wciąga powietrze. To oddychanie przyciąga dużo magnetyzmu i sprawia, że ciało jest bardzo silne, może ono pozostać żywe w różnych częściach przez 24 godziny po tym, jak zostało pokrojone na kawałki. Tak więc każde zwierzę ma dla nas lekcję, z której możemy czerpać korzyści. Jeśli oddech jogi zostanie zbadany i praktykowany przez ludzki rodzaj, rezultaty będą silne, czyste ciało, a uczeń zostanie również wprowadzony w większą wiedzę i moc.

Istnieją różne sposoby rozwijania wyższego ja praktykowane przez różnych joginów. Super Kasha Yogi rozwija wyższe ja poprzez czytanie Ida, Pingla, Sukhmuna. Robiąc to może on żyć 500 lat w tym samym ciele. Prana Yama Yogi kontroluje swój oddech, dopóki nie jest w stanie go wstrzymać przez dwadzieścia cztery godziny. Poprzez tę praktykę rozwija wielkie moce i może żyć 500 lat w tym samym ciele bez jedzenia i picia.

Nevely Karma Yogi zachowuje swoje ciało w hermetycznym kamiennym grobowcu. Pozwala się pogrzebać żywcem, będąc w stanie wysokiej świadomości i ustala datę, kiedy chce wyjść z tego stanu. Czasami Nevely Karma Yogi pozostaje pogrzebany przez 500 000 lat i jest znaleziony nadal żywy, kiedy ludzie kopią studnie lub wykonują wykopaliska w Indiach.

Nevely Karma Yogi robi to, aby dowody Sanskrytu mogły być udowodnione. Balnath Yogi rozwija swoje wyższe ja, siedząc w ogniu latem i w jeziorze zimą. Czerpie magnetyzm z ognia i wody, co daje mu wielką moc uzdrawiania. Może pokroić swoje ciało na pięć różnych części i złożyć je z powrotem w pięć minut. Może chodzić w powietrzu i po wodzie oraz kontrolować dzikie zwierzęta. Tego jogina można zobaczyć w Kajley Ban w Indiach.

Ramata Yogi rozwija swoje wyższe ja, chodząc dzień i noc, bez snu i siedzenia przez 36 lat. Daje mu to moc spania na gwoździach bez odczuwania bólu. Ten Yogi może kontrolować ból u innych i leczyć choroby.

Raj Yogi rozwija swoje wyższe moce, kontrolując siły płciowe i wyrzekając się świata. Rozwija wszelką wiedzę i moc. Ludzie zachodni mogą bez szkody uprawiać jogę Super Kasha i Prana Yama. Tylko Hindusi są przygotowani do uprawiania innych rodzajów jogi, ponieważ żyją czystym życiem i nie szkodzą niczemu.

Wszystkie te różne rodzaje jogi nazywane są Yoga Abiasa. Ida, Pingla, Sukhmuna to klucz do wszystkich Yoga Abiasa. Sanskryt to najstarszy język na ziemi do czytania i pisania. Alfabet sanskrytu zawiera 37 liter, każda litera ma 14 dźwięków. W tym języku jest 518 dźwięków. Jest to bardzo bogaty język i trudny do przetłumaczenia na inne języki. Język angielski ma 26 liter, litera a ma pięć dźwięków, a cały alfabet 85 dźwięków. Więc wszystko z Sanskrytu musimy nauczyć przez słowo.

Ziemia pozostaje w świetle 5 000 000 000 lat, a w ciemności 5 000 000 000 lat. Powodem tego jest to, że góry stają się zbyt wysokie, a rzeki zbyt głębokie, a wnętrze ziemi zbyt gorące. Więc natura naprawia i zaciska uszkodzenia przez powodzie. Było to robione wiele razy i jest udowodnione przez Sanskryt.

Sanskryt uczy również, że ziemia oddycha. Przypływ i odpływ to oddychanie ziemi. Ziemia ma otwarte pory i długi oddech. Możemy jej zaufać z naszymi skarbami.

Ludzkie ciało składa się z pięciu elementów: ognia, powietrza, ziemi, wody i eteru. Żaden z tych elementów nie jest chorobowy, więc ciało musi być koniecznie wolne od chorób. Jogi twierdzą, że jeśli nie jest spożywane zgniłe mięso, aby budować chorobę w ciele, człowiek może żyć tak długo, jak pragnie, bez cierpienia cielesnego.

Ludzkie ciało przychodzi i odchodzi poprzez narodziny i śmierć, tak długo, jak człowiek używa tylko ciała fizycznego i śniącego oraz podświadomości. Są to niskie wibracje. Kiedy człowiek używa ciała umysłowego, Świadomego Umysłu i Duchowego Ciała, czyli Nadświadomego Umysłu – nie ma więcej narodzin ani śmierci. Nie ma więcej dnia i nocy, światła czy ciemności. Jest tylko Jedno, Prawdziwe Ja.

źródło: SECRET KEY OF Yoga Philosopy IDA, PINGLA, SUKHMUNA by HINDU SUPER-KASHA YOGA SG. WASSAN; PUNJAB. EAST INDIA 1921.


Termin „Yoga Abiasa” nie jest powszechnie rozpoznawalnym terminem w tradycyjnych tekstach jogi ani w praktyce jogi. Możliwe, że jest to błędna interpretacja lub niepoprawne użycie terminu. W języku sanskryckim słowo „Abhyasa” oznacza praktykę, wytrwałość lub ćwiczenie, i jest często używane w kontekście jogi, aby opisać regularną, konsekwentną praktykę duchową.

W kontekście jogi, „Abhyasa” odnosi się do konsekwentnego wysiłku, aby utrzymać stan stabilności umysłu i skupienia, jak to jest opisane w „Joga Sutrach” Patańjali. Według Patańjali, abhyasa (stała praktyka) jest kluczowym elementem osiągania umiejętności kontroli nad umysłem i postępu w duchowej praktyce.

Mogą jednak istnieć różne interpretacje lub lokalne użycia tego terminu w różnych tradycjach jogi, zwłaszcza w mniej tradycyjnych lub nowoczesnych szkołach. Jeśli termin „Yoga Abiasa” został użyty w jakimś konkretnym kontekście lub źródle, warto zwrócić uwagę na definicję lub wyjaśnienie podane w tym źródle.